Followers

Tuesday, December 17, 2013

Menangis hati ini.

Gugup jantung bila dapat tu semua even privacy.
Tahu tak rasa gugur jantung bila baca tu semua? Seluruh badan aku jadi sejuk. Tergamam aku bila dapat baca tu semua.

Sakit hati ni, menangis hati ni.
Aku rasa aku tak dapat lagi nak simpan permata yg aku ada sekarang.
Dulu lain, kini menjadi lain. Jauh beza dulu & sekarang.

And, i should go. Im got nothing with his life. Perhaps!

Kau dah cukup berikan segala apa yg dia mahu. Kalau ini balasannya, take easy. You let him go.
Aku nak tanya kau. Cukup bagus dah ke kau malukan aku sedemikian? 2 hari aku privacy ni, aku malukan kau ke?
Kau malukan aku lebih. Kalau rasa tak bahagia, tak rasa disayangi. Senang, lepaskan aku. Susah ke?

Ehh, aku ni manusia masih berhati perut. Aku tak canang sana sini pasal kau.
Kalau aku tak ada hati perut aku dah cerita semua sekali pasal kau dgn orang tua aku. Sebab sayang, aku biarkan.
Aku ni dah penat nak bermain dgn permainan gampang ni.

Weh! Sakit dah hati ni. Tahu?
Rasa kene tikam 100 kali.
Kenapa lah aku sabar! Aku kalau boleh, aku nak jadi aku yg dulu yg tak rety tahu apa itu "sabar".
Terasa diri aku ni dah cukup bodoh tunduk segalanya. Hahahahahahahahahahaha bodohnya aku!

MAAF AKU SANGAT KECEWA.

No comments: