Followers

Monday, December 9, 2013

Kenapa hati ni sentiasa rindu!?

Kenapa hati aku ni ada nama dia?
Kenapa kat mulut aku asyik sebut nama dia?
Kenapa bila pegang hp sentiasa tunggu text dari dia?
Ehhh, kenapa semuanya dia--
Noor Azhari.

Hahahaha nampak nya aku terlalu rindukan dia );
Wahai kesayangan, awak tahu tak yang saya disini sangat rindukan awak? Awak tahu tak asyik teringat dekat awak jeni? Hmmpp );

Awak kat Krabi sihat tak sayang? Makan minum cukup tak? Jaga diri bebaik tau sayang. Nanti demam susah pula. Hmm.
Awak whatsapp saya ni saya terkejut beruk tau. Bila dapat whatsapp ' awak, saya ni Zahri '. Eeee rasa lega sangat dapat juga text awak even sekejap.
Janji terlerai rindu ni sikit hihihihi

Cuma satu..
Saya tak suka awak cakap awak ragukan saya. Saya tahu kita ni sekarang tengah jauh sekarang. Even long distance awak kena percayakan saya.

Totally missing you rn baby boo.

Love xx
FarraMustaffa

No comments: