Followers

Sunday, December 8, 2013

Kenapa ni!?

Sedar tak sedar aku dah retakkan hati aku & dia.
Eh, kenapa ni semua harus terjadi? Apa yg bermain difikiran aku ni?

Dari solid hati tu kini kian menjadi retak.
Retak semakin banyak. Maybe my mistake, perhaps!
Gahh, i can't expect it to be my a fairy tale romance.

Kau ingat aku nak hati aku dipijak pijak macam ni sekali ke? Cukup dulu hati aku dipijak pijak macam aku tidak ada maruah.
Dulu muka aku kena conteng sehitam yang boleh, dikeji dgn bangsat bangsat yg tak berhati perut.
Aku rasa aku tak boleh nak pandang depan lagi.
Disebabkan aku kuatkan semangat aku, aku cuba langkahkan kaki aku kehadapan & aku berjaya hidup tanpa diganggu oleh si bangsat.

Aku rasa punca ni semuanya datang dari salah silap aku yg zahirnya aku tidak nampak apa salah diri aku sendiri.
Tapi kau kena ingat satu.
Aku bukan percaya pada KARMA tapi aku percaya pada qada & qada.
Aku terima segala apa yg bakal terjadi.

Maafkan aku.
Aku bukan yg sempurna utk kau. Aku dah tak sanggup nak lukakan hati kau sebab aku tahu sakit sangat bila dilukai.
Aku dah rasa macam mana peritnya dilukai. Kini, kau rasa apa yg aku rasa dulu.
Aku dah cuba sebaik mungkin utk jd yg sempurna utk diri kau, tapi aku gagal.
Mulut aku celupar sehinggakan kau menyampah, meluat dgn aku.

Sayang,
Enjoy with your holiday.
Dont think too much.

Always missing you xx



No comments: